Ομιλία
Ο λόγος γίνεται πιο γρήγορος. Οι προτάσεις είναι κοφτές και σύντομες και ακολουθούν ασταμάτητα η μία την άλλη. Ένδειξη αμηχανίας αρχικά, προσπάθεια να σε κρατήσει με τα λόγια του στη συνέχεια. Αν φλυαρεί ασυστόλως… ακολουθήστε το λαϊκό άσμα, «Θα σου κλείσω το στόμα με 1000 φιλιά».
Επόμενη Στάση… του σώματος Οι άνθρωποι που νοιάζονται για κάποιον άλλον τείνουν να γέρνουν προς αυτόν. Ένας άντρας που στρέφει το σώμα του προς εσένα και δεν απομακρύνεται, αισθάνεται έτοιμος να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.
Αυτό κατ΄ εμέ είναι λίγο παρεξηγήσιμο. Μπορεί επίσης να σκύβει για να ακούσει τα ευφυολογήματα σας ή απλά να πιάστηκε ο απ’ αυτός του… μετά συγχωρήσεως!
Εγγύτητα (και αυτοσυγκέντρωση αλά Βέγγο)Το αργό και διακριτικό πλησίασμα του άντρα προς εσένα είναι από τα πιο ευδιάκριτα σήματα. Όταν έρχεται κοντά, πλησιάζει στο στόχο. Αν προσπεράσει… μην τρέξετε από πίσω, δεν ήταν meant to be.
ΑφορμέςΤο πρόσωπο που βρίσκεται δίπλα σας με όμορφη διάθεση προσπαθεί να βρει αφορμές να σε αγγίξει. Να ακουμπήσει το χέρι σας, να αγγίξει τον ώμο σας την ώρα που μιλά ή να συνοδεύσει την ομιλία του με διάφορα αγγίγματα. Συμβαίνει κυρίως στις γυναίκες.
Αν όμως το παρακάνει (ο άνδρας) τότε άλλο έχει κατά νου, «τι έγινε, τη χούφτωσες τη μικρούλα; Χούφτωσ’ την, Χούφτωσ’ τη»"
Καθρέφτισμα Ο καθρεφτισμός των κινήσεων είναι χαρακτηριστικό της αμηχανίας μια ερωτικής ατμόσφαιρας. Ανάβεις τσιγάρο, ανάβει τσιγάρο. Πίνεις το ποτό σου, πίνει κι αυτός. Αγγίζεις τα μαλλιά σου, τα αγγίζει και εκείνος. Γίνεται ασυναίσθητα και, αν το αντιληφθείς, είναι χαριτωμένο! Ή μήπως έχετε να κάνετε με μίμο;
ΑμηχανίαΚλασικό συναίσθημα ερωτευμένου. Η αμηχανία εκδηλώνεται στους άντρες με το ξύσιμο του κροτάφου. Καμιά φορά όμως είθισται για να κατεβάζουν ιδέες. Προσοχή λατρεμένες μην παρανοήσετε με το boss
Όταν ένα άνδρας λέει ψέματα…Μη βιαστείς να μουρμουρίσεις «δηλαδή συνέχεια. ..»! Όταν ένας άντρας λοιπόν λέει ψέματα, κάνει κάποιες κινήσεις που, και να τις ήξερε, δεν θα μπορούσε να τις ελέγξει (τσεκαρισμένο, ούτε οι επικοινωνιολόγοι μπορούν να δώσουν λύση είναι σαν τον τετραγωνισμό του κύκλου).
Χέρια στο στόμα Κίνηση πρώτη. Τα χέρια εκτοξεύονται στο στόμα κατευθείαν! Χαρακτηριστική κίνηση το χάιδεμα του μουστακιού. Λέμε τώρα – αν δεν έχει σε εκείνη την περιοχή.
Στο ίδιο επίπεδο κινείται και μια «ψεύτρα» γυναίκα, που συνηθίζει να χαϊδεύει τα χείλη της. Όχι να τα δαγκώνει, να τα χαϊδεύει, ε;
Βλέμμα στο πάτωμα «Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν και εξηγήσου…» Κάτι ξέρει επομένως ο Πινόκιο, αφού οι επικοινωνιολόγοι τονίζουν πως το βλέμμα που φλερτάρει με το έδαφος είναι βλέμμα ψεύτη.
Μάζεμα των φρυδιώνΑυτό είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό από τα τρία, αλλά και το πιο στιγμιαίο και πραγματικά δύσκολο στην παρατήρηση, γιατί γίνεται πολύ φευγαλέα. Παρ' όλα αυτά, είναι η Νο1 αντρική προδοσία για το ψέμα.
Συνήθως γίνεται όχι την ώρα που μιλάει, αλλά όταν ακούει. Γενικά τα φρύδια είναι το πιο ζωτικό σημείο για την αναγνώριση της έκφρασης και της διάθεσης.
Τι λέει το γυναικείο σώμα σε αντίστοιχες περιπτώσεις;
Τίποτα διαφορετικό. Ισότητα κι εδώ.
Κάνετε κορίτσια περίπου τα ίδια με εκείνον αλλά όχι μόνο...
Σημειώστε ακούσιες αντιδράσεις σας που μπορεί να σας… μπλέξουν. Να πώς πήρε θάρρος ο executive accouter της Mercedes από την Σερβία.
Χαϊδεύετε τα χέρια στο γόνατο την ώρα που κάθεσαι σταυροπόδι. Δεν το έχεις καταλάβει ποτέ, ε; Κι όμως το κάνεις! Αυτό συμβαίνει γιατί εκείνη η θέση είναι η αμέσως πιο κοντινή από το να τον αγγίξεις.
Για παράδειγμα, σε έναν χώρο με πολλά άτομα και κυρίως αντίζηλες, του προτείνεται του δόλιου να καθίσει προς τον τοίχο, τιμωρία (όραση), θα μπορεί να αγγίξει μόνο εσάς (αφή) - άντε και το ψωμάκι στο καλαθάκι.
Ακόμη βάζετε 15 κιλά Flower Bomb για να μυρίζει μόνο το δικό σας άρωμα (όσφρηση) αν είναι και βαρύ, τότε τον μεθύσατε! Ησυχία για να τον ακούτε και να σας ακούει (ακοή) και, τέλος, θα είναι σε γωνιά ικανή να τον αφήσει να εκδηλωθεί χωρίς περιορισμό (γεύση).
Όλα αυτά συμβαίνουν βέβαια δίχως προγραμματισμό, εκτός να είστε επικοινωνιολόγοι και το έχετε «σπουδάσει». Γι' αυτό και η γλώσσα του σώματος είναι τόσο δυνατή. Γιατί λειτουργεί χωρίς αντίληψη του «γλωσσο-πλάστη».
Εκεί που σταματούν οι λέξεις… αφήστε τα σώματα να μιλήσουν!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54682&cid=32